Wednesday, May 13, 2015

合作的好病人 (三)

第七天

阿輝笑着說:「果位後生仔醫生又係叫我做手術,我唔肯!就轉口叫我做化療同放射治療先,已排咗隊,過多兩星期就開始!好在我日頭唔駛返工啫!」李曉汶慶幸他肯接受西醫治療!原來他的咳嗽減少了,發熱也退了,精神也稍為好轉,口乾鼻燥也改善了。

第十四天
他精神飽滿,人也長了肉,只因為日間不再被咳嗽煩擾而有充足睡眠,胸悶作痛少了,擔心也少了。這天,李曉汶第一句問:「每日仲要自殺幾多次呀?」他起初聽不懂,然後綻開笑容,露出煙屎牙說:「總係要殺吓自己先過癮嘅!不過由以前一日自殺二十幾三十次,到尋日......只係殺咗十五次咋!我都覺得自己好勁!一戒就戒咗一半有多,自覺健康咗!」「化療嘅作用你清楚知道未?佢除咗針對癌細胞外,共會同時殺死一啲活躍分裂嘅正常細胞,例如毛囊細胞,所以接受化療期間,藥物會影響頭髮生長而導致脫髮。」阿輝摸了摸自己的頭說:「不怕,戴一頂鴨咀帽抄型就便成了!」

難得他還有幽默感!李曉汶再說:「可能會出現食慾下降﹑嘔吐﹑肚痛﹑肚瀉﹑作悶......」他不等我說完便插咀說:「好似女人懷孕咁,作嘔作悶啊嗎!醫生講過啦!佢仲話有機會貧血﹑出血添!叫我留意自己有無出血情況!」李曉汶問:「咁你知唔知點察覺自己有無出血呀?」他苦笑搖頭,「大便呈黑色,嘔吐物呈深啡色,又或者頭暈﹑面色青白,口唇發白,胃痛﹑腹刺痛都要留心!」

曉飛大師

No comments:

Post a Comment